یکی از انواع شیشه های دوجداره موجود که می تواند در بحث دکوراسیون داخلی و شکیلتر شدن پنجره دوجداره بسیار دخیل باشد شیشه جورجین بار است.

در شیشه دوجداره جورجین بار در میان دو لایه شیشه دوجداره پروفیل آلومینیومی تزئینی در رنگهای مختلف سفید، طلایی ، مشکی و… در شکلها و هندسه های متفاوت قرار می گیرد که با توجه به تنوع یاد شده می توانند نمای خاصی را به محل استقرار خود بدهند.

 

 

از این نوع شیشه دوجداره می توان در پنجره ها ، درهای ورودی، و شیشه های کابینت استفاده کرد.
لازم به ذکر است بهتر است دو لایه شیشه در این نوع کالا سکوریت (مقاوم ) شود تا در صورت وارد شدن ضربه به سطح شیشه دوجداره ، به علت وجود جورجین ها در میان آن شکسته نشود .
همپچنین تولید اینگونه شیشه دوجداره به طور کامل صنعتی همراه با مواد استاندارد بسیار حائز اهمیت است زیرا کوچکترین اشتباه در طریقه مونتاژ و اتصال طرحهای جورین بر روی اسپیسر آلومنیومی و همچنین بحث آبندی شیشه دوجداره می تواند باعث پایین آمدن کیفیت نهایی شیشه دوجداره و در نتیجه بر آورده نشدن انتظارات لازمه شود.

ایتگونه شیشه های دوجداره این امکان را به ما میدهد تا هر گونه طرحی را که میخواهیم بتوانیم بر روی پنجره های دوجداره ایجاد کنیم ، تا مجموعه پنجره دوجداره و شیشه دوجداره کاملا هماهنگی خود را با نوع معماری ساختمان حفظ نماید.

 


تولید کننده درب و پنجره های دوجداره و سه جداره آلومینیوم و upvc دوجداره ,شیشه ,پنجره ,جورجین ,شیشه دوجداره ,لایه شیشه ,شیشه جورجین ,پنجره دوجداره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی ماه دانلود انواع فایل ها وبمسترفا ♡best weblog♡ خرید اینترنتی محتوای حوزه امنیت و درب ضد سرقت computer درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دوجداره