برای بالا بردن مقاومت دروپنجره های دو جداره upvc و همچنین برای جلوگیری ازافتادگی بازشوی پنجره upvc از پروفیل گالوانیزه با ضخامت کافی در داخل پروفیل upvc استفاده میگردد.

نتیجه تصویری برای ‫انواع گالوانیزه upvc‬‎

 

همانطور که مشخص است به درب و پنجره فشارهایی وارد میگردد که مهمترین این فشارها فشار باد و همچنین فشار از طرف ساختمان به پنجره است که استفاده از پروفیل گالوانیزه در داخل پروفیلهای upvc باعث میشود که استقامت پنجره upvc در مقابل این فشارها افزایش یابد در برج های بلند مرتبه و در طبقات بالا نیروی باد چند برابر افزایش می یابد و در طبقات پایین نیز این فشارها به صورت نشست ساختمان به پنجره وارد میشود که هر چه فشار وارده به پنجره بیشتر باشد و سطح پنجره بزرگترباشد ضخامت پروفیل upvc گالوانیزه نیز افزایش مییابد.

نتیجه تصویری برای ‫انواع گالوانیزه upvc‬‎

معمولا ضخامت ورق بین ۱ تا ۲ میلیمتر است.که نوع معمول در کارگاههای خیابانی  ۱.۲۵ میلیمتر است که به صورت غیر استاندارد می باشد. البته لازم به ذکر است که بعضی از شرکتهای نده پروفیلهای متفرقه استفاده از گالوانیزه 1.25 میلیمتر را بدون ایراد دانسته و به سازنده های درب و پنجره این اجازه را می دهند که استفاده نمایند ولی شرکتهای معتبر همچون ویستا بست و همافمن این سطح مقطع از گالوانیزه غیر استاندارد دانسته و در بازرسی های خود در صورت مشاهده برخورد خواهند کرد.

گروه صنعتی تشریفات در تمامی پروفیل های مورد استفاده خود از گالوانیزه 1.5 میلیمتر استفاده می نماید تا کاری با کیفیت و پایدار را تحویل مشتریان عزیز بدهد.


تولید کننده درب و پنجره های دوجداره و سه جداره آلومینیوم و upvc پنجره ,upvc ,گالوانیزه ,استفاده ,پروفیل ,میلیمتر ,upvc گالوانیزه ,پروفیل upvc ,پروفیل گالوانیزه ,پنجره upvc منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خريد ساعت مچی سواچ ارزان فیک نقره اي 2020 الو رزرو دانشجویان حسابداری پیام نور شهرکرد ایوان سبز زیست شناسی فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان Panasonic Compressor,Copeland Semi-Hermetic Compressor,Refrigerant Gas Suppliers China tavanno